Σε μαζική συμμετοχή στην πανελλαδική στάση εργασίας που έχει αποφασιστεί για αύριο Τρίτη από τις 11.30 το πρωί έως τη λήξη της πρωινής βάρδιας καλεί τους εργαζομένους στην τοπική Αυτοδιοίκηση η ΠΟΕ – ΟΤΑ.
Τους καλεί παράλληλα στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12.00 το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Εσωτερικών (Σταδίου 27-Αθήνα).
Όπως επισημαίνει η ΠΟΕ-ΟΤΑ, σκοπός της κινητοποίησης «είναι αφενός η αντίδραση των εργαζομένων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη διάλυση της Κοινωνικής Ασφάλισης που επιχειρεί η συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ. με τους δανειστές, με την «αντιασφαλιστική μεταρρύθμιση» και αφετέρου η απάντηση στην αδιαφορία και τον εμπαιγμό από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών σε μια σειρά σημαντικών προβλημάτων που έχει επανειλημμένα δεσμευτεί πώς θα επιλύσει».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












