Skip to main content

Σύρος: «Μπλόκο» στο Blue Star Naxos από εργαζόμενους στο Νεώριο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με καθυστέρηση 15 λεπτών κατέπλευσε στο λιμάνι της Σύρου το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Blue Star Naxos, λόγω διαμαρτυρίας περίπου 100 εργαζομένων από το ναυπηγείο του Νεωρίου, που δεν άφηναν το καράβι να δέσει.

Μετά από παρέμβαση του λιμεναρχείου Σύρου, οι εργαζόμενοι του ναυπηγείου αποχώρησαν και το πλοίο έδεσε κανονικά προκειμένου να αποβιβάσει τους επιβάτες.

Το Blue Star Naxos πραγματοποιεί το δρομολόγιο Μύκονο,Τήνο, Σύρο, Πειραιά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.