Skip to main content

Μύνστερ: Συλλυπητήριο μήνυμα από το ελληνικό ΥΠΕΞ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συλλυπητήριο μήνυμα προς τις οικογένειες των θυμάτων στο Μύνστερ της Γερμανίας απέστειλε το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών.

«Είμαστε βαθύτατα λυπημένοι από το τρομερό ατύχημα στο Μύνστερ» αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου.

«Στέλνουμε την αλληλεγγύη μας στις οικογένειες των θυμάτων, τον λαό της Γερμανίας και τη γερμανική κυβέρνηση» καταλήγει το μήνυμα.

Σημειώνεται ότι ο αριθμός των θυμάτων ανέρχεται σε τέσσερις, ενώ έξι τραυματίες βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.