Skip to main content

Λάρισα: Πέταξαν άχυρα έξω από γραφεία βουλευτών της ΝΔ

Διαμαρτυρία από αγρότες και κτηνοτρόφους

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διαμαρτυρία έξω από τα πολιτικά γραφεία βουλευτών της ΝΔ στη Λάρισα πραγματοποίησαν αγρότες και κτηνοτρόφοι.

Συγκεκριμένα ένα κομβόι με περίπου 10 τρακτέρ, περνώντας μέσα από το κέντρο της πόλης, έκανε στάσεις έξω από τα γραφεία του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Χρήστου Καπετάνου, του γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας τη ΝΔ Μάξιμου Χαρακόπουλου και του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Χρήστου Κέλλα, και πέταξαν άχυρα, χαρακτηρίζοντας «εμπαιγμό» την πρόσκληση Μητσοτάκη στο Μαξίμου.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.