Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Οβίδα του Β’ Παγκοσμίου πολέμου στην Θέρμη

Βασίλης Παπαδόπουλος/Eurokinissi/Φωτογραφία αρχείου

Την εντόπισαν υπάλληλοι της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οβίδα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εντόπισαν στη Θέρμη Θεσσαλονίκης υπάλληλοι της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας.

Η οβίδα εντοπίστηκε γύρω στις 3 το μεσημέρι, στη συμβολή των οδών Χάψα και Μανδηλαρά.

Η περιοχή αποκλείστηκε από αστυνομικές δυνάμεις, ενώ επί τόπου βρίσκεται κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.