Στις 12:10 το μεσημέρι αναχώρησε τελικά από το Καρλόβασι της Σάμου, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Χίος» που παρέμενε στο λιμάνι από τις 4:15 τα ξημερώματα, λόγω βλάβης στον καταπέλτη αποβίβασης επιβατών.
Έπειτα από πολύωρες προσπάθειες, η βλάβη επιδιορθώθηκε προσωρινά και το πλοίο, αφού έλαβε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας, αναχώρησε κανονικά για το προγραμματισμένο δρομολόγιό του, για Εύδηλο, Μύκονο, Σύρο, Πειραιά.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












