Τον κατ’ οίκον περιορισμό με ηλεκτρονική επιτήρηση αποφάσισαν ανακρίτρια και εισαγγελέας για τον 71 ετών κατηγορούμενο, ο οποίος μαχαίρωσε τον 45χρονο γιο του στη Ν.Σμυρνη.
Ο κατηγορούμενος , ο οποίος απολογήθηκε με υπόμνημα, υποστήριξε ότι ο θανάσιμος τραυματισμός του γιου του ήταν ατύχημα στην προσπάθειά του να αμυνθεί από το μαχαίρι που κρατούσε ο γιος του.
Το τραγικό περιστατικό συνέβη περίπου στις 11 το πρωί της Κυριακής, σε διαμέρισμα στην οδό Αδάνων
Στο σπίτι βρισκόταν και ο άλλος γιος της οικογένειας, ο οποίος ειδοποίησε τις Αρχές.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












