Skip to main content

Άνοιξαν οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο» – Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας

(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Άνοιξαν οι δρόμοι που είχαν κλείσει λόγω των συγκεντρώσεων της Εργατικής Πρωτομαγιάς

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ και κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ, μετά την ολοκλήρωση των συγκεντρώσεων για την Εργατική Πρωτομαγιά.

Κανονικά διεξάγεται πλέον και η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.