Το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του Μετρό στο Μοναστηράκι αποδείχθηκε φάρσα.
Μετά από έλεγχο που πραγματοποίησε το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ.
Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμός είχε εκκενωθεί μετά από τηλεφώνημα αγνώστου στις 15:29 σε ενημερωτική ιστοσελίδα όπου ισχυρίστηκε «τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού» με ώρα έκρηξης στις 17:38.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












