Skip to main content

Αγρότες απέκλεισαν με τα τρακτέρ τον κόμβο των Μαλγάρων

Φωτ. αρχείου: (ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ/EUROKINISSI)

Η διαμαρτυρία έληξε χωρίς προβλήματα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τον κόμβο των Μαλγάρων, στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης- Αθηνών απέκλεισαν με τα τρακτέρ τους οι αγρότες της περιοχής νωρίτερα σήμερα.

Τα τρακτέρ τοποθετήθηκαν στο ρεύμα εισόδου της εθνικής οδού, αποκλείοντας την κυκλοφορία των οχημάτων από τις 18.45 ως τις 19.05.

Στην διαμαρτυρία συμμετείχαν 30 αγρότες με 57 τρακτέρ και έληξε χωρίς να δημιουργηθούν άλλα προβλήματα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.