Την πρώτη Κυριακή μετά τη γιορτή του Δεκαπενταύγουστου –όπως γινόταν και στη μονή στον Πόντο– από το 1995 τελείται στο Βέρμιο Ημαθίας, εκεί όπου βρήκε νέα στέγη η Παναγία Σουμελά, κτητορικό μνημόσυνο.
Και φέτος λειτούργησε ο μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας Παντελεήμων, ο οποίος τέλεσε και τρισάγιο στον τάφο των πρωτεργατών του Σωματείου «Παναγία Σουμελά» Φίλωνα Κτενίδη και Παναγιώτη Τανιμανίδη.
Διαβάστε περισσότερα στο pontosnews
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












