Από τις 23 ως τις 25 Ιουλίου 1920 συνήλθε στο Βατούμ το Α΄ Γενικό Συνέδριο των Ελλήνων του Πόντου, με τη συμμετοχή Ελλήνων από τη Ρωσία και τον μικρασιατικό Πόντο. Πρόεδρος του συνεδρίου εκλέχτηκε ο Βασίλειος Ιωαννίδης, αντιπρόεδροι ο Λεωνίδας Ιασονίδης και ο Νίκος Λεοντίδης και γραμματείς ο Αντώνιος Κωνσταντινίδης και ο Ιωάννης Κανονίδης (δεν έχει διευκρινιστεί αν πρόκειται για τον δάσκαλο, λογοτέχνη και δημοσιογράφο Γιάγκο Κανονίδη-Τοπχαρά).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












