Skip to main content

Βατούμ: Στο Α΄ Γενικό Συνέδριο των Ελλήνων του Πόντου αποφασίστηκε η ένωση του Πόντου με την Ελλάδα

(Εικ.: Χριστίνα Κωνσταντάκη)

Το συνέδριο άρχισε στις 23 και ολοκληρώθηκε στις 25 Ιουλίου 1920

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Από τις 23 ως τις 25 Ιουλίου 1920 συνήλθε στο Βατούμ το Α΄ Γενικό Συνέδριο των Ελλήνων του Πόντου, με τη συμμετοχή Ελλήνων από τη Ρωσία και τον μικρασιατικό Πόντο. Πρόεδρος του συνεδρίου εκλέχτηκε ο Βασίλειος Ιωαννίδης, αντιπρόεδροι ο Λεωνίδας Ιασονίδης και ο Νίκος Λεοντίδης και γραμματείς ο Αντώνιος Κωνσταντινίδης και ο Ιωάννης Κανονίδης (δεν έχει διευκρινιστεί αν πρόκειται για τον δάσκαλο, λογοτέχνη και δημοσιογράφο Γιάγκο Κανονίδη-Τοπχαρά).

Διαβάστε περισσότερα

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.