Skip to main content

Λαγκαδάς: Στο νοσοκομείο 15χρονη μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε μπαρ – Τρεις συλλήψεις

Οι συλλήψεις έγιναν για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε τρεις συλλήψεις για παράβαση του Νόμου της απαγόρευσης χορήγησης αλκοόλ σε ανήλικους, προχώρησαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λαγκαδά, όταν μία 15χρονη μετά την κατανάλωση αλκοόλ, μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Θαμώνας σε καφέ-μπαρ, αγόρασε μία φιάλη βότκα και προσέφερε το αλκοολούχο ποτό στον 17χρονο ανιψιό του και στην 15χρονη φίλη του.

Συνέπεια της κατανάλωσης του αλκοολούχου ποτού ήταν η 15χρονη να χρειαστεί τις πρώτες βοήθειες, ενώ για το περιστατικό συνελήφθησαν ο υπεύθυνος του καταστήματος, ο σερβιτόρος και ο θαμώνας που αγόρασε το ποτό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.