Από αύριο Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου επαναλειτουργούν οι δομές της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) σε Λάρισα και Βόλο και συγκεικριμένα τα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2), οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) Μαθητείας, τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) και τα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ).
Κλειστά θα παραμείνουν το ΚΠΑ2 του Βόλου και ο Βρεφονηπιακός Σταθμός (ΒΝΣ) της Λάρισας.
Οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται και από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΥΠΑ καθώς επίσης να απευθύνονται στο 1555 (χωρίς χρέωση).
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












