Ο Ούγγρος υπουργός Εξωτερικών Πέτερ Σιγιάρτο δήλωσε σήμερα κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Μόσχα ότι είναι «φύσει αδύνατον» να διασφαλισθεί η ενεργειακή ασφάλεια της χώρας του χωρίς ρωσικές ενεργειακές εισαγωγές.
Μιλώντας στον Διεθνές Οικονομικό Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, ο Σιγιάρτο είπε επίσης πως αναμένει ο επόμενος χειμώνας να είναι πιο δύσκολος, λαμβάνοντας υπόψη τις πιο περιορισμένες ρωσικές ενεργειακές προμήθειες και την έλλειψη οποιωνδήποτε εγγυήσεων ότι ο καιρός θα είναι ήπιος.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












