Skip to main content

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στα γραφεία της ΝΔ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI
Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μετά την έρευνα του τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) στα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, το τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας αποδείχθηκε φάρσα.

Ειδικότερα, δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο με αποτέλεσμα να λήξει ο συναγερμός. Είχε προηγηθεί στις 17:15 τηλεφώνημα αγνώστου στην Άμεσο Δράση, που προειδοποιούσε για βόμβα στο σημείο, ενώ έδωσε χρονικό περιθώριο 45 λεπτών.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.