Skip to main content

Τηλεφώνημα για βόμβα στα γραφεία της ΝΔ στην οδό Πειραιώς

(ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI)

Η ΕΛΑΣ απέκλεισε άμεσα την περιοχή και εκκένωσε το κτήριο.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τηλεφώνημα για βόμβα δέχτηκε η Άμεση Δράση από άγνωστο, σχετικά με βόμβα στα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στην οδό Πειραιώς. Το γεγονός αυτό προκάλεσε την κινητοποίηση των αρχών.

Ειδικότερα, στις 17:15 άγνωστος προειδοποίησε ότι έχει τοποθετήσει εκρηκτικό μηχανισμό που θα εκραγεί σε 45 λεπτά.

Η ΕΛΑΣ απέκλεισε άμεσα την περιοχή και εκκένωσε το κτήριο. Στο σημείο έφτασαν μέλη του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) και πραγματοποιούν ελέγχους.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.