Στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης, εξακολουθεί να νοσηλεύεται διασωληνωμένος 22χρονος εγκαυματίας από το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.
Ο 22χρονος, ο οποίος φέρει εγκαύματα έκτασης 20% της επιφάνειας του σώματος υποβλήθηκε σε χειρουργείο την περασμένη Παρασκευή από πλαστικούς χειρουργούς.
Η 54χρονη που νοσηλευόταν σε χειρουργική κλινική του Παπαγεωργίου πήρε εξιτήριο το περασμένο Σάββατο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Όλες οι εξελίξεις για την τραγωδία στα Τέμπη εδώ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












