Skip to main content

Μετρό: Κλειστό το «Πανεπιστήμιο» λόγω συγκεντρώσεων- Άνοιξε το «Σύνταγμα»

(ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)

Σημειώνεται ότι είναι προγραμματισμένη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τον θάνατο του 16χρονου Ρομά στη Θεσσαλονίκη, ύστερα από πυροβολισμό αστυνομικού.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με νεότερη εντολή της ΕΛ.ΑΣ. άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα».

Λίγο μετά τις 17.30 το απόγευμα έκλεισε και ο σταθμός του μετρό «Πανεπιστήμιο».

Σημειώνεται ότι είναι προγραμματισμένη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τον θάνατο του 16χρονου Ρομά στη Θεσσαλονίκη, ύστερα από πυροβολισμό αστυνομικού.

Το κάλεσμα το έχουν απευθύνει άτομα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο, έπειτα από τα επεισόδια που διαδραματίστηκαν στη Νομική και στην ΑΣΟΕΕ το πρωί της Τετάρτης.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.