Με νεότερη εντολή της ΕΛ.ΑΣ. άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα».
Λίγο μετά τις 17.30 το απόγευμα έκλεισε και ο σταθμός του μετρό «Πανεπιστήμιο».
Σημειώνεται ότι είναι προγραμματισμένη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τον θάνατο του 16χρονου Ρομά στη Θεσσαλονίκη, ύστερα από πυροβολισμό αστυνομικού.
Το κάλεσμα το έχουν απευθύνει άτομα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο, έπειτα από τα επεισόδια που διαδραματίστηκαν στη Νομική και στην ΑΣΟΕΕ το πρωί της Τετάρτης.
naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












