Skip to main content

Ψηφιακή Μέριμνα: Πάνω από 132 εκατ. ευρώ η επένδυση για αγορά εξοπλισμού από μαθητές και εκπαιδευτικούς

Στόχος του υπ. Παιδείας ήταν η εξάλειψη των ανισοτήτων των μαθητών καθώς και η ενίσχυση των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Πάνω από 132 εκατ. ευρώ ήταν η συνολική επένδυση για την αγορά ψηφιακού εξοπλισμού από μαθητές και εκπαιδευτικούς, όπως ανέφερε σε ανάρτησή του στο Twitter, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.

«Η συνολική επένδυση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για την αγορά ψηφιακού εξοπλισμού μέσω της Ψηφιακής Μέριμνας ξεπέρασε τα 132 εκατ. ευρώ. Με σχέδιο στοχεύουμε στην υιοθέτηση ενός συμπεριληπτικού, χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου», σημειώνει ο κ. Οικονόμου.

Υπενθυμίζεται ότι, δικαιούχοι του «Ψηφιακή Μέριμνα» ήταν μαθητές και σπουδαστές 4-24 ετών, με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» σχεδιάστηκε προκειμένου να ενισχύσει:

α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων καθώς και

β) πυρόπληκτες οικογένειες με εξαρτώμενα μέλη που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας, προκειμένου να προχωρήσουν σε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπ. Παιδείας, η συνολική επένδυση είχε ως στόχο:

α) την εξάλειψη των ανισοτήτων των μαθητών κατά την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να επωφεληθούν ισότιμα από τον εν εξελίξει ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποκτώντας πρόσβαση στις γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην παγκόσμια -βασιζόμενη στη γνώση- οικονομία

β) την ενίσχυση των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού που επιταχύνθηκε ιδιαίτερα κατά τη περίοδο της πανδημίας της νόσου Covid-19.

Τα προγράμματα, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνθήκες τεχνολογικά εμπλουτισμένης δια ζώσης εκπαίδευσης, καθώς και σε εξ αποστάσεως διδασκαλία, τη διευκόλυνση της πρόσβασης των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.