Καθολικά θα συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία οι εργαζόμενοι του Μετρό, σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση των σωματείων.
Ειδικότερα, στην ανακοίνωση που εξέδωσαν το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ), το Συνδικάτο Σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή και το Σωματείο Εργαζομένων Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΚΕΛΜΑ) αναφέρεται:
«Οι Εργαζομενοι της ΣΤΑ.ΣΥ(Μετρό), συμμετέχουμε καθολικά ολόκληρο το 24ωρο, στην Πανελλαδική απεργία που έχει κηρύξει η ΓΣΕΕ για τις 9/11/2022».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












