Νεκρή είναι η γυναίκα που έπεσε σήμερα το πρωί από γέφυρα στις γραμμές του δικτύου του ΗΣΑΠ, κοντά στον σταθμό ‘Ανω Πατήσια.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης απεγκλωβισμού που πραγματοποίησε η Πυροσβεστική, η γυναίκα βρέθηκε διαμελισμένη, ενώ στο σημείο μετέβη και το ΕΚΑΒ.
Για τον απεγκλωβισμό κινητοποιήθηκαν 12 πυροσβέστες με 4 οχήματα. Σημειώνεται ότι τα δρομολόγια σε ολόκληρο το δίκτυο της Γραμμής 1 του Μετρό διεξάγονται κανονικά.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












