Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον Ηλεκτρικό, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, η οποία ενημερώνει ότι «αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία σε ολόκληρο το δίκτυο της Γραμμής 1 του Μετρό “Πειραιάς – Κηφισιά”».
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα έγινε γνωστό ότι ένα άτομο έπεσε στις γραμμές.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία «Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση απεγκλωβισμού του ατόμου και παραδόθηκε στο ΕΚΑΒ στο σταθμό του ΗΣΑΠ Άνω Πατησίων Αττικής».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












