Δεύτερο κρούσμα λέπρας εμφανίστηκε στην Ελλάδα μέσα σε λίγα 24ωρα.
Μετά την αποκάλυψη του κ. Πουρναρά την Κυριακή ότι στο Αττικό νοσοκομείο νοσηλεύεται ασθενείς με λέπρα, την Τρίτη υπήρξε ενημέρωση ότι μια γυναίκα 65 ετών από την Αλβανία, νοσηλεύεται με λέπρα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας στο Ρίο.
Σύμφωνα με το tempo24.news, η γυναίκα βρίσκεται στην δερματολογική κλινική.
Η είδηση αναστάτωσε το προσωπικό του νοσοκομείου, το οποίο άμεσα έλαβε μέτρα προκειμένου να μην υπάρξει διασπορά της νόσου.
Πηγή: tempo24.news
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












