Κλειστοί θα μείνουν το Σαββατοκύριακο οι σταθμοί «Ηλιούπολη» (γραμμή 2) και «Αγ. Παρασκευή» (γραμμή 3) του μετρό, λόγω τεχνικών εργασιών που αφορούν την εγκατάσταση του νέου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου.
Για τον ίδιο λόγο την Τετάρτη 1 Μαρτίου, την Πέμπτη 2 και την Παρασκευή 3 Μαρτίου θα κλείσει ο σταθμός «Περιστέρι» (γραμμή 2).
Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












