Skip to main content

ΣΤΑΣΥ: Καθυστερήσεις στη γραμμή 1 του Μετρό- Προσπάθεια να λυθούν συσσωρευμένα προβλήματα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Προβλήματα σημειώνονται από το πρωί στην κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό, λόγω συσσωρευμένων βλαβών στο δίκτυο από την κακοκαιρία «Ελπίς».

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, η οποία ζητεί την κατανόηση των επιβατών, «για τα προβλήματα που καταγράφονται από το πρωί στην κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό. Οι μεγαλύτερες χρονοαποστάσεις στη συχνότητα των δρομολογίων, οφείλονται στις συσσωρευμένες βλάβες, που σημειώθηκαν σε συρμούς τις ημέρες της κακοκαιρίας, καθώς ήταν επιτακτική η κίνησή τους στο δίκτυο επί 24ωρου βάσης, προκειμένου αυτό να παραμείνει ανοιχτό, σε συνδυασμό με την αδυναμία προσέλευσης εργαζομένων της εταιρείας στην τεχνικοεπισκευαστική βάση».

Παράλληλα, επισημαίνει ότι γίνονται συνεχείς προσπάθειες για την αποκατάσταση των βλαβών και την ομαλοποίηση των δρομολογίων. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.