Σοκ προκαλεί η ιατροδικαστική έκθεση για τη 40χρονη γυναίκα που έπεσε θύμα άγριου ξυλοδαρμού από τον 46χρονο σύντροφό της στην Αργυρούπολη και η οποία εξακολουθεί να νοσηλεύεται, από την περασμένη Παρασκευή, σε κρίσιμη κατάσταση στον “Ευαγγελισμό”.
Στο σώμα της γυναίκας υπάρχουν σημάδια από παλαιότερο ξυλοδαρμό, ενώ την περασμένη Παρασκευή ο καθ΄ ομολογίαν δράστης, σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση, της έσπασε με χτυπήματα τα πλευρά και της προκάλεσε βαριές κακώσεις στο κεφάλι και τον θώρακα. Επίσης, ο 46χρονος χτυπούσε τη σύντροφό του σε επίπεδη επιφάνεια.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












