Skip to main content

Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό – Σε κυκλοφορία και οι δρόμοι στο κέντρο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία σε όλο το δίκτυο του μετρό. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ άνοιξαν όλοι οι σταθμοί του Μετρό.

Σημειώνεται ότι οι σταθμοί «Μ.Μουσικής», «Ευαγγελισμός» και «Σύνταγμα» ήταν κλειστοί λόγω της πορείας για την εξέγερση του Πολυτεχνείου, μετά από απόφαση της Αστυνομίας.

Κανονικά διεξάγεται πλέον και η κυκλοφορία των οχημάτων στο οδικό δίκτυο της ευρύτερης περιοχής του κέντρου της Αθήνας, αφού άνοιξαν όλοι οι δρόμοι.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.