Skip to main content

Ανοικτός ο σταθμός του μετρό στην Ομόνοια για την προστασία των αστέγων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ανοικτός θα παραμείνει απόψε ο σταθμός του μετρό στην Ομόνοια, για την προστασία των αστέγων της Αθήνας από τις χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ αύριο Παρασκευή θα είναι ανοικτό το μεγαλύτερο μέρος των σταθμών του δικτύου «για όσο χρειαστεί και όσο παρίστατο ανάγκη προστασίας των συμπολιτών μας από το δριμύ ψύχος», όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Τη σχετική εντολή έδωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.