Skip to main content

Υπ. Υγείας: Εντός των ημερών η προκήρυξη για τις θέσεις των διοικητών νοσοκομείων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε προκήρυξη για την κάλυψη των κενών θέσεων διοικητών και αναπληρωτών διοικητών των νοσοκομείων με ανοιχτή πρόσκληση θα προχωρήσει εντός των επομένων ημερών το υπουργείο Υγείας.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, τα τυπικά προσόντα θα είναι τα ίδια με τις ανάλογες προκηρύξεις του παρελθόντος, ενώ θα συνεκτιμηθούν προσόντα όπως οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι οι οποίοι θα είναι συναφείς με το αντικείμενο.

Το υπουργείο σημειώνει ότι μετά από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης, 16 διοικητές και αναπληρωτές διοικητές Νοσοκομείων του ΕΣΥ παραμένουν στις θέσεις τους και οι υπόλοιποι από τους συνολικά 127 διοικητές και αναπληρωτές διοικητές που υπηρετούσαν στα νοσοκομεία της χώρας το Νοέμβριο του 2015, είτε παύονται, είτε έχουν γίνει δεκτές οι παραιτήσεις τους.

Επισημαίνει δε ότι «για πρώτη φορά οι διοικητές και αναπληρωτές διοικητές των νοσοκομείων που είχαν οριστεί από προηγούμενη κυβέρνηση, πέρασαν από διαδικασία αξιολόγησης και ορισμένοι από αυτούς διατήρησαν τις θέσεις τους».

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.