Η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ανακοινώνει ότι την Τετάρτη 3 και την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021 διενεργήθηκαν συνολικά 996 έλεγχοι Covid -19 σε εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων στις Σταθερές Συγκοινωνίες και μόνο ένας εξ αυτών βρέθηκε θετικός στον ιό.
Το γεγονός αυτό, τονίζει η ΣΤΑΣΥ, καθιστά απολύτως ελεγχόμενη την κατάσταση στο εσωτερικό της εταιρείας και επιβεβαιώνει την έγκαιρη και αποτελεσματική λήψη των αναγκαίων μέτρων, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ.
Η ΣΤΑΣΥ ενημερώνει ότι τα τεστ στους εργαζομένους της ΣΤΑΣΥ θα συνεχιστούν για όσο διάστημα απαιτηθεί από την εξέλιξη της πανδημίας.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












