Skip to main content

Στάση εργασίας σε μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ το μεσημέρι της Παρασκευής

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε προειδοποιητική στάση εργασίας προχωρούν την Παρασκευή από τις 12.00 έως τις 15.00 οι εργαζόμενοι στο μετρό, τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το τραμ εξαιτίας της απόφασης για νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα εκχωρείται στον ΟΑΣΑ η εμπορική εκμετάλλευση σταθμών και χώρων της ΣΤΑ.ΣΥ.

«Απαιτούμε να αποσυρθεί εδώ και τώρα η καταστροφική και αδικαιολόγητη ρύθμιση τροποποίησης του άρθρου 5 του νόμου 3920/2011 που μειώνει τα έσοδα της ΣΤΑ.ΣΥ και θέτει σε άμεσο κίνδυνο τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα της» σημειώνουν σε σχετική τους ανακοίνωση.

Οι εργαζόμενοι απειλούν με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.