Σε προληπτική καραντίνα έχουν τεθεί ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, κι ο υφυπουργός, Μάνος Κόνσολας, καθώς συνεργάτης του υπουργείου με τον οποίον είχαν συνεργασία την περασμένη εβδομάδα διαγνώστηκε θετικός στον Covid-19.
Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας, όλοι οι συμμετέχοντες φορούσαν μάσκα.
Οι κ. Θεοχάρης και Κόνσολας υπoβλήθηkαν ήδη σε τεστ, τα οποία βρέθηκαν αρνητικά, ενώ θα επαναλάβουν το τεστ στο τέλος της εβδομάδας.
Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα πραγματοποιήσει τεστ και σε υπαλλήλους του υπουργείου.
Σύμφωνα με το υπουργείο, έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα που προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα, ενώ έγινε και απολύμανση στο κτήριο του υπουργείου Τουρισμού.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












