Για τηλεγραφικές διαδικασίες που στερούν κάθε δυνατότητα συζήτησης με την κοινωνία και τους φορείς της κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ σχολιάζοντας το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενακαι αναφέρει ότι θα δώσει μάχη στη Βουλή, ώστε να υπάρξει ουσιαστικός διάλογος, αλλαγές και βελτιώσεις, όπου αυτό απαιτείται.
«Είναι απόλυτα σαφές –όπως ήδη έχουμε δηλώσει- ότι θα καταψηφίσουμε ό,τι αφορά την νέα φόρο-καταιγίδα, που σταδιακά φέρνει η κυβέρνηση, αλλά και τις ασφαλιστικές διατάξεις, που περιλαμβάνουν νέες επιβαρύνσεις για μισθωτούς και συνταξιούχους» διαμηνύει το κόμμα.
«Επίσης θα καταψηφίσουμε τις διατάξεις ντροπής, με τις οποίες η Κυβέρνηση παίρνει πίσω ευνοϊκές για ασφαλισμένους και οφειλέτες, δικές της ρυθμίσεις, κατόπιν εντολής της τρόικας (νυν κουαρτέτου). Ρυθμίσεις, τις οποίες η ελληνική Βουλή ψήφισε με μεγάλη πλειοψηφία, πριν λίγο χρονικό διάστημα. Φυσικά θα στηρίξουμε διατάξεις για την πάταξη της φοροδιαφυγής, παρεμβαίνοντας με βελτιωτικές προτάσεις» αναφέρει η ανακοίνωση.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











