Τη θλίψη και την ανησυχία του για τη δολοφονία του δικηγόρου Μιχάλη Ζαφειρόπουλου εξέφρασε ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης.
«Η μαφιόζικη δολοφονία του δικηγόρου Ζαφειρόπουλου στην καρδιά της Αθήνας μας θλίβει και μας ανησυχεί», σημείωσε σε ανάρτησή του στο Twitter.
«Η Ελλάδα δεν θα γίνει έρμαιο συμμοριών» πρόσθεσε ο υποψήφιος για την ηγεσία του υπό συγκρότηση φορέα της Κεντροαριστεράς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












