Τριανταπέντε χρόνια είχε να συμβεί να λειτουργήσουν όλα τα σχολεία κανονικά, από την πρώτη ημέρα, τόνισε στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Θεοδόσης Πελεγρίνης, απαντώντας σε ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Χρυσούλας Κατσαβριά.
«Όλα τα σχολεία στη χώρα λειτούργησαν. Τα βιβλία, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές ήταν στη θέση τους. Αυτό είχε να συμβεί 35 χρόνια. Το λέω αυτό ως μία νέα αφετηρία για την εκπαίδευση», υπογράμμισε ο κ. Πελεγρίνης.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












