Τα εύσημα στο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας για την απελευθέρωση του επιχειρηματία Μ. Λεμπιδάκη απέδωσε ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης.
«Μπράβο στους αξιωματικούς, γυναίκες και άντρες της Αστυνομίας που σιωπηλά και μεθοδικά κατάφεραν για άλλη μια φορά να νικήσουν τους απαγωγείς» έγραψε σε ανάρτησή του στο Twitter.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












