Skip to main content

Ν.Δ.: Η διάλυση στη δημόσια Υγεία επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συνεχίζεται

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Η διάλυση στη δημόσια Υγεία επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συνεχίζεται», σημειώνει η Νέα Δημοκρατία, μέσω του αρμόδιου τομεάρχη Χρήστου Κέλλα.

Σε ανακοίνωσή του, ο κ. Κέλλας τονίζει ότι «ακόμη μια κλινική Δημόσιου Νοσοκομείου, επί υπουργίας Ξανθού- Πολάκη, έκλεισε».

«Ο υπεύθυνος γιατρός της ψυχιατρικής κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Μυτιλήνης, υπέβαλε την παραίτησή του και ουδείς αρμόδιος ενδιαφέρθηκε για την αντικατάστασή του. Τι θα απογίνουν οι νοσηλευόμενοι ασθενείς της κλινικής;», διερωτάται ο κ. Κέλλας.

«Αυτήν την ψυχιατρική μεταρρύθμιση σχεδιάζουν; Η διάλυση στη δημόσια Υγεία επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συνεχίζεται», καταλήγει ο ίδιος.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.