Ο γγ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, έκανε δήλωση στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα για την Εργατική Πρωτομαγιά.
«Τη φετινή Πρωτομαγιά, 140 χρόνια μετά την εξέγερση των εργατών του Σικάγο για το οχτάωρο, προχωράμε μπροστά για νέες κατακτήσεις, για μια ζωή χωρίς καπιταλιστική εκμετάλλευση, χωρίς ιμπεριαλιστικούς πολέμους, χωρίς οικονομικές κρίσεις, που την πληρώνουν πάντα οι λαοί. Χρόνια πολλά», δήλωσε ο Δημήτρης Κουτσούμπας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












