Skip to main content

Στην Αθήνα η πρόεδρος της Μολδαβίας – Συναντήσεις με Κ. Τασούλα και Κ. Μητσοτάκη

REUTERS/Vladislav Culiomza

Στις 12.00 το μεσημέρι η συνάντηση με τον πρωθυπουργό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την πρόεδρο της Μολδαβίας, Μάγια Σάντου, θα υποδεχθεί σήμερα στις 12.00 το μεσημέρι, στο Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Θα ακολουθήσουν δηλώσεις των δύο ηγετών σε εκπροσώπους του Τύπου.

Νωρίτερα, στις 11:15 η κ. Σάντου θα  συναντηθεί  με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Τασούλα, στο Προεδρικό Μέγαρο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.