Skip to main content

Κ. Μητσοτάκης για τον Δημήτρη Σταμάτη: Αποχαιρετώ με θλίψη έναν πολιτικό που τίμησε τη χώρα

(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

Ο πρωθυπουργός μιλά για έναν ευγενή και διακριτικό άνθρωπο, με τον οποίο συνεργάστηκε στενά στην κυβέρνηση Σαμαρά.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με ένα λιτό αλλά ανθρώπινο μήνυμα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αποχαιρέτησε τον Δημήτρη Σταμάτη, εκφράζοντας τη θλίψη του για την απώλεια ενός πολιτικού που, όπως ανέφερε, υπηρέτησε με συνέπεια τη χώρα και τους θεσμούς.

«Σήμερα με θλίψη αποχαιρετώ τον Δημήτρη Σταμάτη. Έναν πολιτικό που τίμησε τη Βουλή, τη Θεσσαλονίκη και τη χώρα. Αλλά και έναν ευγενή και διακριτικό άνθρωπο», τόνισε ο πρωθυπουργός στη δήλωσή του.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπενθύμισε τη συνεργασία τους στην κυβέρνηση Σαμαρά, μιλώντας για τα προσωπικά χαρακτηριστικά που τον ξεχώριζαν:

«Είναι χαρακτηριστικά του Δημήτρη που διαπίστωσα και προσωπικά όταν υπηρετήσαμε μαζί την κυβέρνηση υπό τον Αντώνη Σαμαρά. Ξεχωριστά χαρίσματα, που θα τον συνοδεύουν πάντα στη μνήμη μας. Συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους δικούς του ανθρώπους».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.