Με τον Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ, Μαρκ Ρούτε, ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στην Αθήνα, είχε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, στο υπουργείο Εξωτερικών.
Σύμφωνα με το ΥΠΕΞ στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν ο πόλεμος στην Ουκρανία, η συνεργασία Ε.Ε.-ΝΑΤΟ, η προσέγγιση του ΝΑΤΟ με τη νότια γειτονία, η Μέση Ανατολή, η Βόρεια Αφρική και το Σαχέλ.
Τόσο ο κ. Γεραπετρίτης, όσο και ο κ. Ρούτε τόνισαν τον ενισχυμένο ρόλο της Ελλάδας στη διεθνή διπλωματία υπό το πρίσμα της συμμετοχής της, στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ για την περίοδο 2025-2026.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












