Skip to main content

ΑΔΕΔΥ: Παράνομη η απεργία για την αξιολόγηση- «Συνεχίζουμε δυναμικά για ένα καλύτερο δημόσιο», λέει η Κεραμέως

(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Η υπουργός είχε καταθέσει αγωγή στο Πρωτοδικείο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παράνομη κρίθηκε από το Πρωτοδικείο η απεργία- αποχή διαρκείας της ΑΔΕΔΥ ενάντια στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, όπως σημειώνει η ανάρτησή της η υπουργός Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως.

«Συνεχίζουμε δυναμικά τις προσπάθειες για ένα καλύτερο δημόσιο, στο οποίο το ανθρώπινο δυναμικό του θα βελτιώνεται διαρκώς και το οποίο θα εξυπηρετεί καλύτερα τον πολίτη» επισημαίνει η κ. Κεραμέως.

Υπενθυμίζεται ότι η υπουργός κατέθεσε αγωγή κατά της ΑΔΕΔΥ ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η απεργία – αποχή διαρκείας που κήρυξε ο συνδικαλιστικός φορέας από τις διαδικασίες αξιολόγησης στο δημόσιο.

Από την πλευρά της η ΑΔΕΔΥ αναφέρει: «Εκδόθηκε σήμερα, Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024, η υπ’ αρ.228/2024 απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών στην αγωγή κατά της αποχής από την αξιολόγηση ν. 4940/2022, η οποία κρίνει την απεργία-αποχή ως τυπικώς παράνομη, επειδή δεν τηρήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο υποχρέωση για γνωστοποίηση των αιτημάτων της τουλάχιστον τέσσερις ημέρες, πριν από την κήρυξη της απεργίας, όπως επίσης και επειδή δεν τηρήθηκε η υποχρέωση για διεξαγωγή δημοσίου διαλόγου».

Όπως επισημαίνει, «το δικαστήριο, αφού έκρινε την απεργία ως τυπικώς παράνομη, δεν προχώρησε στην εξέταση τυχόν λόγων για τον χαρακτηρισμό της απεργίας ως καταχρηστικής ή πολιτικής. Η απόφαση παράγει αποτελέσματα από την κοινοποίησή της, η οποία αναμένεται».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.