Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), Mathias Cormann, θα πραγματοποιήσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (10/1) στις 12:00 στο Μέγαρο Μαξίμου.
Στη διάρκεια της συνάντησης θα υπογραφεί μνημόνιο κατανόησης για την ίδρυση κέντρου του ΟΟΣΑ στην Κρήτη και θα παρουσιαστεί η τακτική έκθεση του Οργανισμού για τις οικονομικές εξελίξεις στην Ελλάδα. Θα ακολουθήσουν δηλώσεις του Πρωθυπουργού και του Γενικού Γραμματέα του ΟΟΣΑ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












