Μήνυμα στη Φώφη Γεννηματά έστειλε ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, το απόγευμα της Τρίτης, μόλις πληροφορήθηκε την εισαγωγή της προέδρου του ΚΙΝΑΛ στο νοσοκομείο.
«Φώφη, έχω σοκαριστεί. Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά περαστικά. Τα πολιτικά έχουν δευτερεύουσα και μικρή σημασία. Έχεις μεγάλη δύναμη και θα τα ξεπεράσεις όλα. Φιλιά. ΒΒ» ανέφερε ο καθηγητής και πρώην υπουργός-βουλευτής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












