Skip to main content

Πρόταση Στ. Θεοδωράκη για την οργανωτική δομή του Ποταμιού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πρόταση για την οργανωτική δομή του Ποταμιού διατύπωσε ο Σταύρος Θεοδωράκης, εν όψει του συνεδρίου του Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με αυτή, το συνέδριο είναι το ανώτατο συλλογικό όργανο του Κινήματος.

Από το συνέδριο εκλέγονται ο πρόεδρος του Κινήματος, ο γραμματέας Οργανωτικού, ο γραμματέας Κοινοβουλευτικού έργου του Κινήματος και η Επιτροπή για την Αξιολόγηση και Αξιοποίηση των Στελεχών (ΕΑΑΣ) του.

Ο γραμματέας Οργανωτικού είναι υπεύθυνος για την οργάνωση και την οικονομική αυτοδυναμία του Κινήματος.

 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.