Αποκαταστάθηκε με ιδία μέσα η μηχανική βλάβη στο φορτηγό πλοίο με σημαία Μπελίζ, το οποίο είχε μείνει ακυβέρνητο στη θαλάσσια περιοχή 3,9 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά του ακρωτηρίου Καφηρέα.
Πλέει προς Θεσσαλονίκη
Το πλοίο, το οποίο μεταφέρει 1.500 μετρικούς τόνους χάλυβα με 11 άτομα μέλη πλήρωμα, συνεχίζει τον πλου του προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Πλησίον του βρισκόταν άλλο παραπλέον, πλοίο ενώ στη θαλάσσια περιοχή πνέουν άνεμοι 5 μποφόρ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












