Φορτηγό πλοίο που μεταφέρει 1.500 μετρικούς τόνους χάλυβα παραμένει ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης στη θαλάσσια περιοχή 3,9 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά του ακρωτηρίου Καφηρέα.
Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα, το πλοίο με σημαία Μπελίζ είχε αναχωρήσει από την Ελευσίνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη και σε αυτό επιβαίνουν 11 άτομα μέλη πλήρωμα.
Πλησίον του βρίσκεται άλλο παραπλέον πλοίο ενώ στη θαλάσσια περιοχή πνέουν άνεμοι 5 μποφόρ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












