Skip to main content

«Παράθυρο» κυβερνητικής παρέμβασης για το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

Alexandros Michailidis / SOOC

Mεγάλα «αγκάθια» της τουριστικής σεζόν η ακρίβεια και το αυξημένο κόστος των ακτοπλοϊκών ταξιδιών

Το ενδεχόμενο να υπάρξει κυβερνητική πρωτοβουλία για το θέμα των αυξημένων τιμών των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων άφησε ανοιχτό ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών. Ο κ. Μαρινάκης αναγνώρισε πως πρόκειται για ένα «σοβαρό ζήτημα», τονίζοντας πως η κυβέρνηση το παρακολουθεί.

Σε ερώτηση ειδικότερα για το αν η κυβέρνηση εξετάζει μέτρα ώστε να αντιμετωπιστεί το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που παραμένει υψηλό παρά την πτώση στις τιμές των καυσίμων, ο κ. Μαρινάκης απάντησε πως «η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι δεν αφήνει κανένα ζήτημα στην τύχη του» παραπέμποντας και «στις άμεσες παρεμβάσεις όπως αυτές που έγιναν στο ζήτημα της ενέργειας, της ακρίβειας των τροφίμων που είχαμε συγκεκριμένες παρεμβάσεις που συνεχίζονται».

«Το παρακολουθούμε και θα ενημερωθείτε άμεσα για τα νεότερα από την κυβέρνηση» πρόσθεσε χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η ακρίβεια και το αυξημένο κόστος των ακτοπλοϊκών ταξιδιών αποτελούν τα μεγάλα «αγκάθια» της τουριστικής σεζόν που κορυφώνεται τις επόμενες εβδομάδες, με τους φορείς της τουριστικής αγοράς να προσδοκούν ανάκαμψη μετά τον άστατο καιρό του Μαΐου και του Ιουνίου, ο οποίος φρέναρε τις «last minute» κρατήσεις.

Μιλώντας στο κανάλι της Ναυτεμπορικής και στην εκπομπή Politics του Φίλιππου Φιλιππακόπουλου ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων Μανώλης Γιαννούλης σημείωσε πως οι αυξημένες τιμές στην ακτοπλοΐα είναι ένα ζήτημα που ακούγεται έντονα και το οποίο έχουν θέσει οι τουριστικοί παράγοντες στις εταιρείες.

«Οι υψηλές τιμές στα ακτοπλοϊκά είναι αρνητικός παράγοντας στο να επισκεφτεί κάποιος την Κρήτη» ανέφερε, σημειώνοντας πως ειδικά για να ταξιδέψει μία 4μελής οικογένεια χρειάζονται αρκετά χρήματα.

Σε ό,τι αφορά την ακρίβεια γενικότερα ο ίδιος αναγνώρισε πως «έχουν γίνει αυξήσεις αλλά είναι λελογισμένες» και «απόρροια του ενεργειακού κόστους που αυξήθηκε υπέρμετρα».

Ο κ. Γιαννούλης εξέφρασε πάντως την αισιοδοξία ότι η σεζόν θα είναι καλύτερη από πέρυσι, δεδομένου – όπως είπε – ότι η Ελλάδα παραμένει στα πέντε καλύτερα brands παγκοσμίως και υπάρχει μεγάλη ζήτηση για διακοπές στη χώρα.

naftemporiki.gr