Skip to main content

Εκκένωση σιδηροδρομικού σταθμού στη νοτιοδυτική Γερμανία λόγω απειλής

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην εκκένωση και τη σφράγιση σιδηροδρομικού σταθμού προχώρησε η γερμανική ομοσπονδιακή αστυνομία στην πόλη Ραστάτ της νοτιοδυτικής Γερμανίας, μετά από απειλή για ύπαρξη βόμβας, την Τρίτη το πρωί.

Η απειλή έγινε γνωστή στις 9.15 το πρωί τοπική ώρα και η αστυνομική επιχείρηση βρισκόταν σε εξέλιξη το μεσημέρι (ώρα Ελλάδος).

Στο σημείο έχουν φθάσει πυροτεχνουργοί, καθώς και εκπαιδευμένοι σκύλοι.

«Δεν έχει βρεθεί κάτι ύποπτο μέχρι στιγμής», τόνισε εκπρόσωπος της γερμανικής αστυνομίας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.